【保險小知識】中咗Covid-19可以賠18萬?改條款前投保,點知申請不獲接納!

以沫
Mar 12, 2022
經濟日報截圖

話說2月10日嗰陣,喺連登見到個POST「(恆生派錢) 中咗omicron 就送你港幣$18萬」,心諗有冇咁著數阿?不過睇下條款,又睇下呢份保險推出嘅日子(大概係一月),就覺得好合理,因為嗰陣疫情仲係得零聲個案,所以對恒生嚟講,啲人要拎18萬根本就微乎其微。點知後尾越爆越勁,有幾千單,而網上又瘋傳中招可以賠18萬,可能恒生見勢色唔對,就喺2022年2月11日更改條款,喺11號打後買,中招賠$2,800。

2月11日恒生保險,更新保單條款

不過,我喺2月10日趕到尾班車,申請咗呢份保險。諗住咁大間銀行,點都會批份保單啩,話哂我都跟足程序申請,step by step。等咗接近一個月,恒生銀行終於send message 嚟,話我嘅申請「不被接納」,但個message 係冇講原因,噉我梗係打去問啦,嗰職員話唔係好清楚,幫我問問。過咗兩三日收到電話,話係「行政理由」,聽完我一舊雲,噏乜?講咗等於冇講。

原來苦主眾多,被拒申請嘅理由形形式式。喺網上見到,恒生以(1) 填寫嘅個人資料,同你而家銀行資料有出入;(2) 冇收到「閣下提交的核保資料」;(3) 聯絡唔到申請人等等。點知,可能太多人覺得啲理由唔make sense,因為如果啲資料有出入,點解冇人聯絡?有人話,根本冇收到恒生聯絡過佢哋。雖然以上嘅理由可能牽強,但起碼聽落去都似一個理由,但「行政理由」究竟係乜?我真係大惑不解。

當然啦,保單唔批,我冇實際上嘅錢銀損失,但冇諗過咁大間銀行,竟然用呢啲理由拒批申請。雖然我明,如果一萬人投保,過完冷靜期中招,又跟足程序claim錢,恒生就要賠1.8億,噉樣對銀行真係好大損失。但係,都冇得輸打贏要㗎嘛。所以,下次買恒生保險,真係要諗諗先!

--

--

以沫

筆者以先生和沫小姐,90後情侶,香港人。寫有關理財、極簡、環保。逢星期四、日出新文章。歡迎Follow我們的IG:yimut.713